خريد پروفيل ،ميلگرد و آهن خريد پروفيل ،ميلگرد و آهن .

خريد پروفيل ،ميلگرد و آهن

تيرآهن هاش

دارند كه تيراهن هاش او نيز يكي از انواع تير ها مي‌باشد كه در صنعت مورد استفاده قرار ميگيرد.

البته كه كيفيت تيرآهن ها مي تواند متفاوت باشد و با توجه به شركت و سازنده مي‌تواند تيرآهن شما هم كيفيتي متفاوت داشته باشد.

تيرآهن ها هم بايد بر اساس استاندارد جهاني و استانداردهاي ايران و اروپا ساخته شود و داراي استاندارد هايي كه بايد برخوردار باشند داشته باشند باشند تا كيفيت مورد نظر مشتري در سازه تامين شود.

به شركتي كه از آن تيرآهن هاي مربوط به پروژه مورد نظر تان را خريداري مي‌كنيد توجه كنيد زيرا كيفيت تيرآهن بسيار مهم و نقش اساسي در ساخت و ساز شما ايفا ميكند پس به شركتي كه از آن تيرآهن خريداري ميكنيد دقت داشته باشيم.
كيفيت تيرآهن ها و اينكه ساخته كدام كشور ها برآورد بر اساس كدام استانداردها مي باشد كاملا قابل تشخيص ميباشد يكي از مهمترين شاخصه هاي تيرآهن هاي توليدات كشورهاي اروپايي اين ميباشد كه ضخامت تيرآهن در تمام قسمتهاي سازه يكسان مياشد و در صورتي كه شما از دوسر تيرآهن به آن بنگريد متوجه خواهيد شد كه ضخامت در تمام قسمت ها يكسان ميباشد و تير آهن كاملاً تراز مي‌باشد و ضخامت كاملا يكساني را دارا ميباشد و اين ويژگي بارز تيرآهن هاي كمپاني هاي اروپايي مي باشد و البته كه اين نوع تيرآهن از محبوبيت بيشتري در بين خريداران برخوردار ميباشد و رد بازار هم از رونق بيشتري دارا ميباشد.

بررسي انواع تيرآهن هاش

تيرآهن هاش انواع  متفاوتي دارند از جمله : تيرآهن بال باريك ، تير آهن بال متوسط، تير آهن بال پهن از انواع آنها هستند .

همچنين از نظر وزني نيز داراي چند دسته بندي ميباشند از جمله : تير آهن معمولي IPE و تير آهن سبك HEA و تير اهن سنگين HEB و تير آهن عريض i ميباشند كه كشور هاي سازنده آن شامل: اسپانيا، كره جنوبي، اكراين و در سال هاي اخير نيز در ايران نيز توليد ميشود .

سايز هايي كه اينگونه تيرآهن ها ساخته ميشوند شروع سايز از ۱۰۰ ميليمتر ميباشد تا ۵۰۰ ميليمتر در طول ۱۲ متر توليد ميشوند.

[caption id="attachment_1248" align="alignnone" width="300"]تير آهن هاش تير آهن هاش[/caption]

بررسي تيرآهن HEB

اين نوع تير آهن در واقع داراي يك ويژگي منحصر به فرد ميباشد و آن هم اين ميباشد كه بال تيرآهن و جان تير آهن در اين نوع با يكديگر برابر ميباشند.

لازم به ذكر است كه براي شما عزيزان توضيح دهيم كه جان تيرآهن ارتفاع پشت تا پشت تيرآهن هاش ميباشد .

اين نوع تير آهن در دسته بندي تير آهن هاي هاش سنگين به حساب مي آيد يعني تيرآهني بال پهن ميباشد و البته كه داراي ضخامت بيشتري نسبت به تيرآهن HEA ميباشد، تيرآهن هاش بال پهن HEB در واقع يكي از پر فروش ترين ها در تيرآهن هاش ميباشد و واحد مركزي واردات آهن ، واردات اين محصول را در مهم ترين فعاليت خود ميداند و در سايز هاي ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ وارد ميكند كه البته در كشور عزيز خودمان هم در كارخانه ذوب آهن اصفهان نيز  از اين نوع تير آهن هاش در سايز هاي ۱۶۰، ۱۸۰ و ۲۰۰ توليد ميشود و در بازار موجود ميباشد .

اما نكته ايي كه بايد اينجا ذكر شود اين ميباشد كه سايز هاي ۷۰۰ تا ۱۰۰ تيرآهن بال پهن سنگين هاش از جمله محصولاتي ميباشند كه بسيار كم مصرف هستند به همين دليل توليداتشان هم بسيار كم ميباشد و به ندرت در بازار موجود هستند اما شما عزيزان در صورت نياز ميتوانيد سفارش خودتان را با ما در ميان بگذاريد و در كوتاه ترين زمان محصول مورد نظرتان را تحويل بگيريد.

 


برچسب: قيمت ميلگرد، قيمت پروفيل، قيمت اهن، قيمت آهن، قيمت قوطي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۳۴:۱۵ توسط:سميرا رجبي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :